5 powodów dlaczego nadruk na opakowaniu kartonowym to dobry patent na kreowanie wizerunku firmy

 

Sprzedaż produktu to najważniejsza rzecz w utrzymaniu firmy. Istotna jest również jego jakość, zgodność z opisem i wisienka na torcie, w postaci zadowolenia Klienta, bo w końcu dzięki niemu można dalej się rozwijać i pozyskiwać grono nowych zamawiających. Dlatego też warto zwrócić uwagę, żeby zainteresować Klienta nie tylko faktycznym zamawianym towarem, ale również i jego opakowaniem. Pudełka kartonowe to dość tani sposób na zdziałanie cudów nie tylko użytkowych, ale również reklamowych. 

Dlaczego opakowanie kartonowe?

Wiele Klientów zwraca uwagę na to, w jaki sposób zapakowany jest ich produkt. Zależy im w końcu na tym, by towar przyszedł nienaruszony i nie rzucał się w oczy od razu po odbiorze (np. w drodze z paczkomatu do domu/mieszkania). Pudełko ma swoją funkcjonalność, a nienaruszone po udanej wysyłce może służyć jeszcze do innych celów Klientowi. Dodatkowo posiada on pewne walory estetyczne. Nie oszukujmy się, ale jednak ładniej wygląda zapakowany produkt w pudełko niż w czarną folię, przypominającą nieco worek na śmieci. Poza tym kartonowe pudełko jest bardziej przyjazne środowisku, a na to zwraca uwagę coraz więcej zainteresowanych Klientów.

Nadruki na opakowaniach

Warto skupić się na pakowaniu swoich rzeczy w kartonowe opakowania, gdyż do nich można spakować dosłownie wszystko – od elektroniki, po ubrania, kończąc na artykułach spożywczych. W związku z tym, że jest to tektura, nadaje się ona idealnie do nałożenia na nią nadruku. Dzięki materiałowi nadruk nie będzie tak kosztowny, jak w przypadku plastikowych opakowań, więc możemy zacząć promować swoją firmę opakowaniem kartonowym z nadrukiem, wydając przy tym grosze. W związku również z faktem, że do kartonowego opakowania możemy spakować dosłownie wszystko, nasza kampania może obejmować wiele działów naszej firmy, wysyłając z każdego z nich zamówienia. Dodatkowo możemy oprócz logotypu i sloganu nadrukować na kartonach informacje szczegółowe dotyczące spakowanego produktu, co jeszcze bardziej przyciągnie Klientów, gdyż nie będą musieli doszukiwać się rzeczy w środku opakowania. Dzięki temu będzie możliwe zbudowanie zaufania w markę, gdyż Klient jeszcze bez rozpakowania może dowiedzieć się, czy otrzymał odpowiedni towar i nie będzie musiał go zwracać. 

Ostatnią z istotnych kwestii, w zasadzie najbardziej logiczną i najważniejszą jest wyjątkowość. Wasze własne kartony pozwalają wybijać się z tłumu innych paczek, co nie dość, że ułatwi Klientowi rozpoznanie, co to jest za zamówienie, to jeszcze pudełko z nadrukiem rzuca się w oczy, co może przykuć uwagę innych osób z otoczenia Klienta. 

Dlatego też warto zastanowić się nad zmianą i przejściem na opakowania kartonowe z nadrukiem. Dzięki temu zaoszczędzicie pieniądze na kampanii reklamowej, a przy okazji zwiększycie zaufanie w markę i będziecie się promować nie tylko swoimi artykułami. 

Redakcja businessandlife.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *