Strona główna
Marketing
Tutaj jesteś

5 powodów dlaczego nadruk na opakowaniu kartonowym to dobry patent na kreowanie wizerunku firmy

11 czerwca 2021 dlaczego nadruk na opakowaniu kartonowym to dobry patent na kreowanie wizerunku firmy

 

Sprzedaż produktu to najważniejsza rzecz w utrzymaniu firmy. Istotna jest również jego jakość, zgodność z opisem i wisienka na torcie, w postaci zadowolenia Klienta, bo w końcu dzięki niemu można dalej się rozwijać i pozyskiwać grono nowych zamawiających. Dlatego też warto zwrócić uwagę, żeby zainteresować Klienta nie tylko faktycznym zamawianym towarem, ale również i jego opakowaniem. Pudełka kartonowe to dość tani sposób na zdziałanie cudów nie tylko użytkowych, ale również reklamowych. 

Dlaczego opakowanie kartonowe?

Wiele Klientów zwraca uwagę na to, w jaki sposób zapakowany jest ich produkt. Zależy im w końcu na tym, by towar przyszedł nienaruszony i nie rzucał się w oczy od razu po odbiorze (np. w drodze z paczkomatu do domu/mieszkania). Pudełko ma swoją funkcjonalność, a nienaruszone po udanej wysyłce może służyć jeszcze do innych celów Klientowi. Dodatkowo posiada on pewne walory estetyczne. Nie oszukujmy się, ale jednak ładniej wygląda zapakowany produkt w pudełko niż w czarną folię, przypominającą nieco worek na śmieci. Poza tym kartonowe pudełko jest bardziej przyjazne środowisku, a na to zwraca uwagę coraz więcej zainteresowanych Klientów.

Nadruki na opakowaniach

Warto skupić się na pakowaniu swoich rzeczy w kartonowe opakowania, gdyż do nich można spakować dosłownie wszystko – od elektroniki, po ubrania, kończąc na artykułach spożywczych. W związku z tym, że jest to tektura, nadaje się ona idealnie do nałożenia na nią nadruku. Dzięki materiałowi nadruk nie będzie tak kosztowny, jak w przypadku plastikowych opakowań, więc możemy zacząć promować swoją firmę opakowaniem kartonowym z nadrukiem, wydając przy tym grosze. W związku również z faktem, że do kartonowego opakowania możemy spakować dosłownie wszystko, nasza kampania może obejmować wiele działów naszej firmy, wysyłając z każdego z nich zamówienia. Dodatkowo możemy oprócz logotypu i sloganu nadrukować na kartonach informacje szczegółowe dotyczące spakowanego produktu, co jeszcze bardziej przyciągnie Klientów, gdyż nie będą musieli doszukiwać się rzeczy w środku opakowania. Dzięki temu będzie możliwe zbudowanie zaufania w markę, gdyż Klient jeszcze bez rozpakowania może dowiedzieć się, czy otrzymał odpowiedni towar i nie będzie musiał go zwracać. 

Ostatnią z istotnych kwestii, w zasadzie najbardziej logiczną i najważniejszą jest wyjątkowość. Wasze własne kartony pozwalają wybijać się z tłumu innych paczek, co nie dość, że ułatwi Klientowi rozpoznanie, co to jest za zamówienie, to jeszcze pudełko z nadrukiem rzuca się w oczy, co może przykuć uwagę innych osób z otoczenia Klienta. 

Dlatego też warto zastanowić się nad zmianą i przejściem na opakowania kartonowe z nadrukiem. Dzięki temu zaoszczędzicie pieniądze na kampanii reklamowej, a przy okazji zwiększycie zaufanie w markę i będziecie się promować nie tylko swoimi artykułami. 

Redakcja businessandlife.pl

Redakcja BusinessAndLife.pl to zespół pasjonatów z różnych dziedzin, którzy z zaangażowaniem tworzą wartościowe treści dla naszych czytelników.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

profesjonalne filmy reklamowe
agencja brendingowa
dlaczego nadruk na opakowaniu kartonowym to dobry patent na kreowanie wizerunku firmy

Jesteś zainteresowany reklamą?

dlaczego nadruk na opakowaniu kartonowym to dobry patent na kreowanie wizerunku firmy