Kluczem do zwiększenia popularności i notowania zysków w sprzedaży jest zastosowanie się do reguł serwisu (np. Allegro), przygotowanie unikatowej, przyciągającej wzrok aukcji i zadbanie o detale, poprawność językową (w opisach).
Bardzo ważne jest znalezienie odpowiedzi na pytanie: jak wystawiać na Allegro produkty, na co zwracać uwagę w pracy z klientem. Wiedza na ten temat pozwoli na sprawną obsługę, dopasowanie oferty.
E-sprzedaż: sukces w zasięgu ręki
Jeśli sprzedaż internetowa – to na kilku kanałach, co pozwoli na zwiększenie zbytu. Jednym z nich, liderem platform e-commerce jest Allegro: serwis obecny na rynku od lat, skupiający kupujących i sprzedających.
Publikacja aukcji okazuje się czynnością prostą, to tylko kilka kroków.
Co należy zrobić by móc wystawiać produkty i prowadzić sprzedaż na Allegro?
- dokonać rejestracji konta, uzupełnić potrzebne informacje,
- skorzystać z opcji “wystaw przedmiot” lub zakładki “moja sprzedaż” – są tam dane dotyczące działalności sprzedażowej, a także pozwalające na publikowanie aukcji,
- wyszukanie produktu (pomocą jest podanie kodu EAN czy przeszukanie bazy artykułów), wybór pasującego. Ta czynność wspiera oszczędności czasowe – możliwe dzięki autouzupełnianiu formularza (następuje przeniesienie do niego informacji, jednak zdarza się, że zachodzi potrzeba samodzielnego wpisania parametrów).
Być może początkującym, stawiającym pierwsze kroki w e-sprzedaży czynności te okażą się czasochłonne i trudne do wykonania. To błędne przekonanie. Jeśli zostanie podjęta decyzja o skorzystaniu z integracji z platformą zarządzającą np. ErpBox możliwe są nie tylko oszczędności czasowe, ale także lepszy nadzór nad firmą (kontrola stanów magazynowych, zmniejszanie ryzyka występowania pomyłek). Uproszczony zostaje też kontakt z klientem.
Kiedy uzyskana zostanie odpowiedź na pytanie “jak wystawiać na allegro” – warto zastosować się do podanych wskazówek.
Szablony, fotografie, opis: dbałość o szczegóły sposobem na zysk
W zawodzie sprzedawcy są momenty, w których trzeba określić model działania, podjąć ważne decyzje. Muszą oni określić na jakich zasadach będzie odbywała się aukcja (kup teraz, licytacja, forma łączona) oraz przygotować ją pod względem graficznym, wykonać odpowiednie fotografie (zgodne z wytycznymi regulaminu). Prawidłowe uzupełnienie danych jest bardzo ważne: przejrzystość i widoczność informacji (np. o terminach wysyłki, sposobach dostawy, wariantach, rozmiarach czy promocjach) pozwala na zyskanie nowych klientów. Pomoże także zyskać zadowolenie i satysfakcję z obsługi, o czym możesz przeczytać więcej na tej stronie: https://www.erpbox.pl/jak-sprzedawac-na-allegro-wystawianie-przedmiotow-krok-po-kroku/.
Synchronizacja z ErpBox to ogromne wsparcie w zarządzaniu!
Artykuł sponsorowany