Jak zapewnić sobie niezawodne działanie sprzętu komputerowego?

Infrastruktura informatyczna to kluczowy element przedsiębiorstwa, który powinien działać bez zarzutu. Nawet niewielka na pierwszy rzut oka awaria może skutkować opóźnieniami, przez które klienci stracą zaufanie do firmy. Jeżeli chcemy uniknąć nieprzewidzianych sytuacji, powinniśmy zadbać o regularne serwisowanie sprzętu firmowego. Zadanie to możemy powierzyć specjalistom, którzy świadczą usługi outsourcingu IT. W zależności od zakresu naszych potrzeb kompleksowo zaopiekują się urządzeniami i błyskawicznie zareagują na incydenty.

Dlaczego warto skorzystać z outsourcingu IT?

Przedsiębiorcy wcielają się w swoich firmach w wiele różnych ról. Dzieje się tak szczególnie na początku biznesowej drogi, kiedy chcemy ograniczyć koszty zatrudnienia specjalistów z różnych dziedzin. Jednak wraz z rozwojem firmy i finansową stabilizacją warto zdjąć z siebie nadmiar obowiązków. Kluczowe elementy organizacji, takie jak infrastruktura sprzętowa, powinny zostać powierzone firmom oferującym dedykowany wachlarz usług. Decyzja o skorzystaniu z outsourcingu IT to także dostęp do specjalistów z różnych dziedzin w ramach jednej umowy. Wybierając firmę, która pomoże nam w przypadku niespodziewanych awarii, a także zrealizuje regularny serwis sprzętu firmowego, zdejmujemy z siebie konieczność poszukiwania jednego lub kilku dodatkowych pracowników z szeregiem pożądanych kwalifikacji.

Jak wybrać najlepszego dostawcę usług IT?

Decydując się na powierzenie swojej infrastruktury informatycznej profesjonalnej firmie outsourcingowej, powinniśmy dokładnie sprawdzić, jakie usługi oferuje ona w ramach umowy. Szczególnie powinniśmy zwrócić uwagę na:

  • czas reakcji w przypadku awarii
  • szybka dostępność części zamiennych
  • opcja aktualizacji sprzętu i oprogramowania
  • współpraca z dostawcami infrastruktury
  • sposób rozliczenia za naprawę.

W ITSF działamy w trybie 24/7/365, dzięki czemu na każdą awarię reagujemy błyskawicznie i redukujemy przestoje w Twojej organizacji do minimum. Za naprawy rozliczamy się w trybie Break & Fix, co oznacza, że płacisz tylko za realnie wykonaną pracę naszych specjalistów. Posiadamy umowy partnerskie z największymi dostawcami infrastruktury, dzięki czemu możemy dokonywać serwisu gwarancyjnego, jak i pogwarancyjnego sprzętów różnych marek.

Wybierając ITSF masz pewność, że Twoja infrastruktura sprzętowa będzie na bieżąco konserwowana, aktualizowana i rozbudowywana. Błyskawicznie zminimalizujemy niedogodności związane z awarią, aby Twój biznes mógł rozwijać się w odpowiednim tempie. Więcej informacji dotyczących naszych usług znajdziesz na https://itsf.com.pl/oferta/field-support/.

Redakcja businessandlife.pl